Ontbijt helpt bij gewichtsverlies

Na een nacht van vasten, heeft ons lichaam ontbijt nodig!

We verbranden ongeveer 450 calorieën tijdens het slapen en worden wakker met een energietekort. Ontbijten herstelt de toevoer van bloedglucose, de brandstof die door onze hersenen wordt gebruikt.

Terwijl we slapen, vertraagt ​​ook onze stofwisseling. Het ontbijt verhoogt onze zuurstofopname zodat voedsel kan worden verteerd en opgenomen. Dit produceert warmte in het lichaam. Het ontbijt, dus, start ons metabolisme en brengt ons op weg na een lange periode van inactiviteit.

Idealiter zou het ontbijt minstens een kwart van onze dagelijkse behoefte aan voedingsstoffen moeten bevatten. Als we het
ontbijt overslaan , worden deze voedingsstoffen meestal gecompenseerd door andere maaltijden gedurende de dag. Het overslaan van de eerste maaltijd van de dag leidt ook tot een ongezond patroon van snacking op vetrijk voedsel gedurende de ochtend.

In moderne tijden waarin obesitas de norm is, hebben ontbijtschippers vaak meer lichaamsvet. Aan de andere kant hebben ontbijteters vaker een gezonder lichaamsgewicht.

Het overslaan van het ontbijt leidt tot lage bp die plotselinge hongergevoelens en / of eetbuien / voedselgravures veroorzaakt. Verlies gewicht door goed voedsel te eten, niet door jezelf uit te hongeren en vervolgens veel te eten.

Dus regelmatig ontbijten helpt eigenlijk bij het afvallen.

Eiwit helpt je te voorkomen dat je honger krijgt.

Je kunt deze eiwitvoorziening krijgen in zoiets eenvoudigs als een glas melk.

Ook melk op de vorm van yoghurt of kaas is een belangrijke bron van B-complex vitaminen, zoals riboflavine en B 12 , en mineralen zoals zink, magnesium en in het bijzonder calcium.

Als je van plan bent om af te vallen, neem je melk [Low Fat] of melk in een andere vorm beter op in je ontbijt. Daarom helpt proteïne je om te voorkomen dat je midden in de ochtend honger krijgt.

LEES  11 manieren om elke dag meer vet te verbranden!

Gefeliciteerd met het afwerpen van 5 kilo. Je zit op het goede spoor vriend. Wat is uw waterverbruik per dag? Zoals ik weet, drinkt elke dag minstens 12-15 glazen water afval en vet uit ons lichaam. Ook kan het lichaam dorst verwarren voor hongersnood.

Water is een goede manier om de eetlust te bedwingen en gewicht te verliezen.

Een goede zaak voor je lichaam is om ’s ochtends 2-3 glazen water te drinken. Volg dit met 3-4 glazen water een uur voor lunch en diner. Als u echter een normale nier, geen leverziekte of congestief hartfalen heeft, kunt u veilig meer water innemen, anders loopt u een risico.

Ongetwijfeld is honing een goed alternatief voor suiker en goed voor de gezondheid, maar het
vermindert het gewicht niet, ondanks claims van veel mensen. Gezondheid

Vezel is de beste vriend van een gewichtsverlies.

Vezel of ruwvoer heeft een opmerkelijk vermogen om de opname van vet uit de darm te blokkeren. Vezel bestaat uit duizenden microscopische draden.

Wanneer we voedsel met vezels eten, wikkelen deze draden zich rond de vetbolletjes en omsluiten ze zodat ze niet kunnen worden verteerd. Dus het vet gaat uit het lichaam voordat het kan worden opgenomen en hersteld!

Vezel zorgt er ook voor dat het lichaam extra calorieën verbrandt. Vezel is moeilijk te verteren en een voedingsmiddel dat vezels bevat, maakt het lichaam moeilijker om het te verteren. Dit kost meer energie.

Elke gram vezels verbrandt 7 extra calorieën. Dus als je dagelijks 20 gram vezels eet, worden 140 calorieën verbrand van de totale hoeveelheid die wordt gegeten. In een maand betekent dit 4000 calorieën minder! Niet slecht.

Bovendien dempt vezel de hongergevoelens. Vezelhoudend voedsel is omvangrijk en geeft een vol gevoel met een minimum aan calorieën. Ze worden ook langzaam verteerd en houden je langer vol dan de meeste andere voedingsmiddelen.

LEES  Hoe spieren op te bouwen met het Keto-dieet

Dus, neem vezelrijk voedsel zoals volkoren granen, geroosterde granen en wat heb je, in uw maaltijden evenals in snacks tussen de maaltijden.

Ik voel dat vasten een farce is.

Men verhongert de hele dag en kijkt reikhalzend uit naar de maaltijd die het vasten zal breken. Ik vraag me af hoe zo’n farcical helpt om af te vallen.

Vasten leidt niet tot een indrukwekkend gewichtsverlies en is absoluut geen methode die ik geloof voor een persoon met overgewicht. Als je wilt afvallen zonder de schadelijke reacties op vasten te ervaren, is het beter om een ​​caloriearm dieet te volgen. Zeg ongeveer 1000 calorieën per dag in plaats van een drastische vasten.

Natuurlijk wordt het aanbevolen om nuchter en semi-nuchter te zijn voor de volgende gevallen:


wanneer het een korte termijn van 2 of 3 dagen is en om de paar weken wordt waargenomen


in hopeloze gevallen waarin al het andere is geprobeerd [zonder succes] en de patiënt 100 tot 150 kg is.


Mensen die een spoedoperatie moeten ondergaan en het advies hebben gekregen om af te vallen voordat ze kunnen worden geopereerd.

Hoewel in bovengenoemde gevallen vasten mogelijk is, moet dit onder strikt medisch toezicht gebeuren.

In het ideale geval, als je moet vasten, blijf dan in bed. Hiermee kunt u genieten van een minimum aan fysieke activiteit. Neem slokjes water of vers sap [niet de ingeblikte / ingeblikte variëteit] om hoofdpijn of vermoeidheid te voorkomen.

Mijn persoonlijke mening is echter dat het beter is om een verstandig eetpatroon aan te nemen en matig te oefenen , waardoor je langzaam en systematisch gewicht verliest in plaats van te kiezen voor kortere methoden zoals vasten die uiteindelijk gevaarlijk kunnen blijken te zijn.

FASTING IS NIET DE SNELLE OF SUREST METHODE OM GEWICHT TE VERLIEZEN!

Dergelijke soorten chique diëten kunnen je helpen een beetje gewicht te verliezen [tenminste tijdelijk], maar omdat ze in wezen uit balans zijn, hebben ze een tekort aan voedingsstoffen. Samen met het tijdelijke gewichtsverlies, verliest de persoon zijn koelte, zijn haar, de olie van de huid en het bloed in het lichaam. Ze worden prikkelbaar en verstopt, krijgen hoofdpijn en voelen duizelig aan.

LEES  Denkt u aan reiniging? Probeer in plaats daarvan deze eeuwenoude aanpak

U verliest dus misschien wat gewicht, maar verliest ook veel van uw gezondheid en welzijn. Je zult ook je geld verliezen en de tragische waarheid is dat je al het gewicht terugzet zodra je deze chique diëten verlaat. Uiteindelijk, voor echt gezonde resultaten op lange termijn, moet je teruggaan naar verstandig uitgebalanceerd eten en regelmatige, matige lichaamsbeweging

Probeer deze oefening ’s ochtends

Als je uit bed stapt: STRETCH! Je zult ontdekken hoe verjongend het is en hoe pijnloos. En dat is wat Yoga eigenlijk is – een reeks zachte rekoefeningen. Ok, het helpt je om overal en in specifieke delen van je lichaam af te vallen. Omdat ik geen yoga-expert ben, kan ik je niet begeleiden. Je moet yoga doen onder toezicht van een goede yoga-goeroe. Natuurlijk kan ik enkele yogahoudingen beschrijven die geacht worden de buste vorm te geven en vooral gunstig zijn voor degenen die dik en vormloos zijn ..

  1. Kniel op de grond, handen gevouwen in gebedspositie
    voor je borst. Adem in en druk je handpalm zo hard als je
    kunt samen. Adem uit en ontspan. het verstevigt de bovenarmen en buste.
  2. Ga op je buik liggen. Houd je knieën gebogen en handen op
    de vloer onder je schouders. Inademen, duw jezelf langzaam op
    je armen, houd je knieën gebogen maar maak de ellebogen recht. Adem uit en keer terug
    naar de oorspronkelijke positie. Herhaal 3 tot 5 en ontspan vervolgens volledig door de benen
    naar beneden te houden en de handen aan de zijkanten. Het is een goede oefening om je hele rug
    te spannen en de schouders, armen en buste te verstevigen.

admin

Next Post

SARMS beoordeling:: Moet je je Sarms kopen?

do jan 30 , 2020
Er zijn nogal wat SARMs-leveranciers op de markt, maar voordat u besluit de eerste te kopen die u ziet, is het belangrijk om rekening te houden met gebruikerservaring en kwaliteit. Er zijn een paar spelers op de markt die hoog worden aangeschreven, maar naar mijn mening is eSARMS de keuze. Ze hebben […]

Meest recente berichten

Categorieën