Hoe dierenatleten eten tijdens de vakantie

Zelfs voor grote gasten zijn er goede manieren en verkeerde manieren om feestdagen te benaderen. Leer de strategieën van de dieren om schoon te bulken en te genieten van het seizoen.

Bodybuilders zijn misschien wel enkele van de meest rigide atleten die er zijn. De aandacht voor detail die nodig is om succesvol te worden, kan leiden tot een monotoon en repetitief leven. Maar wat gebeurt er tijdens de vakantie? Moeten ze vergeten wat ze doen en van de rails gaan, of vermijden ze gewoon sociale bijeenkomsten? We hebben de dieren bij elkaar gebracht om te bespreken wat ze doen als het gaat om vakantie eten.

Evan Centopani

Terwijl we de feestdagen beginnen in te gaan, moeten we onze individuele doelen overwegen. Als je een serieuze, competitieve bodybuilder bent en je tijdens de vakantie toevallig in de voorbereiding van een wedstrijd terechtkomt, behandel die dag dan als elke andere. De tijd wacht op niemand; elke dag van de wedstrijdvoorbereiding is een kans om dichterbij je absolute beste te komen op de dag van de show.

Als ik op dieet ben, heb ik een basisdieet dat ik volg, maar ik breng vrij regelmatig aanpassingen aan als dat nodig is. Vaak worden deze kleine aanpassingen van dag tot dag gemaakt. Als ik bijvoorbeeld in een wedstrijdvoorbereiding zat en ik Thanksgiving-ochtend plat wakker werd en meer calorieën nodig had, zou ik de beschikbare middelen gebruiken om mijn calorieën te verhogen en mezelf bij te tanken.

Zou ik als een varken eten en een hoop onzin hebben? Nee. Ik weet al min of meer wat er op een dag als Thanksgiving voor mij beschikbaar zal zijn. Eiwit is overvloedig aanwezig in de vorm van kalkoen en mogelijk een gebraden, er is geen tekort aan groenten en koolhydraten kunnen worden verkregen uit zoete aardappelen. Dus hoewel ik porties van deze voedingsmiddelen zou kunnen verhogen, is het allemaal vrij standaard.

Maar er is slechts zoveel kalkoen en zoete aardappel die ik kan eten. Als ik toevallig op zoek ben naar extra calorieën, zou ik misschien naar andere voedingsmiddelen gaan kijken. Ik moet echter rekening houden met het feit dat ik in een wedstrijdvoorbereiding veel voedsel eet – zes keer per dag. Als ik iets eet dat mijn maag in de war raakt en me verhindert om op tijd te eten, kan mijn totale voedselconsumptie voor de dag minder zijn dan normaal. Dus ik ben voorzichtig met het selecteren van voedsel dat mijn maag en dus mijn totale voedselinname niet gaat verknoeien.

LEES  7 redenen waarom je geen vet verbrandt

XXXX

Ik weet bijvoorbeeld dat ik weg kan komen met het eten van appeltaart en me helemaal goed voel, terwijl aardappelpuree mijn maag kapot maakt (waarschijnlijk van alle boter en melk). Als ik op zoek ben naar extra calorieën die mijn spijsvertering niet storen, heb ik geen probleem met het eten van verschillende stukjes zoals appeltaart. Als ik op een vakantiedag geen extra calorieën nodig had, zou ik ofwel mijn eigen eten meenemen als ik geen vertrouwen had in het eten dat werd geserveerd, of ik zou wat kalkoen, duidelijk bereide zoete aardappel en groenten eten, en streng blijven op mijn dieet.

Of ik al dan niet vrijuit kan eten op een dag als Thanksgiving tijdens een voorbereiding is niet relevant. Ik heb geleerd dat je in tijden van serieuze training alles moet doen om je zelfvertrouwen te vergroten.

Je kunt je goed voelen als je weet dat je je strikt aan je dieet houdt. Omgekeerd kan het alleen maar schuldig en twijfelachtig zijn als je weet dat je je om geen andere reden hebt overgegeven dan dat iedereen hetzelfde deed. Dus als ik in een prep was, zou ik dienovereenkomstig eten, ongeacht de vakantie. Dat kan eten zonder afwijking betekenen of eten boven onderhoud.

Aan de andere kant neem ik dezelfde benadering van eten in het laagseizoen. Ik eet nooit op een manier die mijn maag van streek maakt of mijn vermogen belemmert om de hoeveelheid voedsel te consumeren die ik moet consumeren. Dat is altijd regel nummer één. Het belangrijkste verschil voor mij in het laagseizoen versus de pre-wedstrijd is dat ik in het laagseizoen, of ik nu meer calorieën nodig heb of niet, ik ze eet en geniet van de vakantie.

Hoeveel ga ik eten? Zoveel als ik kan verdragen zonder ongemak te veroorzaken. Ik ben niet iemand die eetbuien eet of allerlei onzin eet. Ik tolereer het niet alleen niet zo goed, maar ik heb er ook niet veel zin in. Maar in het laagseizoen, althans voor mij, is genoeg eten een uitdaging, dus ik verwelkom de gelegenheid om meer te eten tijdens een vakantie.

Uiteindelijk is vakantie eten en hoe het te benaderen een individuele zaak. Als ik advies of richtlijnen zou geven, zou ik zeggen altijd te eten op een manier die uw doelen ondersteunt. Als je voorbereid bent, neem dat dan serieus; dit zal je zowel fysiek als mentaal helpen. Als je een refeed nodig hebt, doe dit dan op een verantwoorde manier.

Eet nooit op een manier die je ziek maakt, en als je een eetstoornis hebt, laat de feestdagen je dan niet uit de weg gaan als je op schema zit. Eindelijk, waar mogelijk, geniet van jezelf en je tijd met vrienden en familie. Als je niet ergens voor traint, neem dan een adempauze en laat een beetje los.

LEES  Hoe spieren op te bouwen met het Keto-dieet

John Jewett

Naarmate ik hogerop kom, heb ik minder cheat-maaltijden in het laagseizoen . Feestmaaltijden zijn meestal gemakkelijk in de buurt te komen van uw normale dagelijkse voedselkeuze, dus met een redelijke portie beschouw ik het niet als een cheatmaaltijd. Vakantiemaaltijden hebben meer te maken met de familie-ervaring dan met een focus op voedselkeuzes.

XXXX

Een ideale vakantiemaaltijd zou 8-10 gram kalkoen en ham zijn. Ik beperk de vetrijke kanten, neem mijn eigen rijst en soms aardappelpuree mee naar de maaltijd en eet zoveel groenten als ik wil.

Training is altijd gestructureerd, dus mijn training zal tijdens de vakantie niet variëren. Als de vakantie op een rotdag belandt, ga ik nog steeds naar de sportschool en doe ik op zijn minst wat cardio, buikspieren, kuiten en armen. Ik ga extra wandelen voor de dag om de extra calorieën in te halen en de spijsvertering te bevorderen. Ik verplaats ook koolhydraten en vetten van andere maaltijden naar mijn vakantiemaaltijd om mijn dagelijkse calorie-inname niet te veel te overschrijden.

Gary Turner

Op vakantie eet ik mijn normale maaltijden volgens plan tot de laatste twee maaltijden, die ik vervang door de vakantiemaaltijd. Ik eet dan mijn vulling. Ik eet een bescheiden dessert omdat dit soort voedingsmiddelen echt geen voordeel hebben voor een bodybuilder. Op tweedaagse feestdagen (zoals kerstavond en eerste kerstdag) kies ik een van die dagen om op schema te blijven en de andere om te eten. Dit hangt af van wanneer ik train.

Ik sta mezelf zoveel kalkoen, ham, vulling, zoete aardappelen en andere kanten toe als ik wil, maar redelijkerwijs. Ik eet niet om ziek te worden. Ik beperk desserts tot net genoeg om een ​​zoetekauw te bevredigen, en ik gebruik deze gelegenheid meestal om een ​​light frisdrank te drinken, wat ik normaal gesproken niet doe op trainingsdagen.

Training is altijd gestructureerd, dus mijn training zal tijdens de vakantie niet variëren. Als de vakantie op een vrije dag landt, neem ik de vrije dag. Er verandert niets, of het nu gaat om planning of trainingsintensiteit. Ik doe geen extra cardio om vakantie maaltijden te compenseren, omdat dit als een geplande “cheat maaltijd” in het laagseizoen dient. Ik gebruik de extra calorieën om me te helpen groter te worden en nieuwe niveaus te bereiken.

LEES  Ontbijt helpt bij gewichtsverlies

Vincenzo Masone

Thanksgiving is een dag voor mij om te ontspannen en tot rust te komen. Ik eet wat ik die dag lekker vind en houd me niet in. Tenzij er natuurlijk een competitie nabij is – dan zal ik dienovereenkomstig aanpassingen maken.

Maar voor het grootste deel is het elk jaar gewoon een normale dagtraining zoals gepland, en dan geniet ik van mezelf met zoveel eten en desserts als ik wil. Thanksgiving landt altijd in het laagseizoen, dus als ik mijn lichaamsgewicht probeer te maximaliseren , is het een perfecte dag om te profiteren van het vollopen.

Derek Lunsford

Thanksgiving gaat meer over de ervaring dan over iets anders. Samenzijn met familie is wat Thanksgiving en elke andere feestdag zinvol maakt. Het eten is lekker omdat het anders is dan het algemene bodybuilderdieet, maar het eten maakt Thanksgiving niet speciaal.

XXXX

Over het algemeen eet ik redelijk schoon en houd ik me overdag aan bodybuilder-achtige maaltijden. ‘S Avonds, wanneer familie bij elkaar komt, ben ik geneigd te kiezen voor de voorgerechten en het voedsel dat iedereen bracht.

Als het gaat om het kiezen van mijn eten tijdens het Thanksgiving-diner, besluit ik graag van tevoren of ik mijn vetten laag of mijn koolhydraten laag wil houden. Thuis weet ik dat ik een koolhydraatrijkere maaltijd ga eten. Dus ik probeer de hoeveelheid vet die ik consumeer te verlagen. Ik tel niet specifiek macro’s of calorieën, maar ik ben me over het algemeen bewust van wat meer vet of koolhydraten bevat. Ik kan een bepaald gerecht overslaan alleen omdat het hogere vetten heeft, maar de koolhydraten dalen nog steeds.

In mijn laagseizoen, ga ik meestal door hoe ik me voel. Als ik een rustdag nodig heb, neem ik er een. Maar ik train liever op dagen dat ik weet dat ik meer voedsel eet, vooral een Thanksgiving-maaltijd.

Het moeilijkste deel voor sommige mensen, afhankelijk van waar je woont, kan een open sportschool vinden. Het is belangrijk dat u van tevoren plant. Bel de plaatselijke sportscholen en vraag wat hun vakantie-uren zijn. Als je iets ergs wilt, zul je een manier vinden om het te laten gebeuren. Zal het regenen? Je kunt het maar beter geloven!

Ik plan graag een beetje extra cardio wanneer ik weet dat ik eten zal verslinden tijdens een vakantiebijeenkomst. Grote maaltijden vragen om grote training en het verbranden van meer calorieën in het algemeen. Meestal voeg ik meer cardio toe op de dagen dat ik zwaarder eet als ik mijn gewicht en lichaamsvet tot een minimum wil beperken.

Ik ben een soort zoetekauw. Ik ben altijd dol geweest op allerlei desserts, maar ik weet ook wat de suiker fysiek en mentaal met me zal doen. Ik weet uit mijn ervaring dat als ik eenmaal een hap snoep neem, ik altijd terugkom voor meer. Het beste voor mij is om gewoon suikerachtig voedsel te vermijden. Ik zeg niet dat ik ze af en toe niet zal hebben, maar zodra het begint, is het moeilijk om het verlangen naar suiker te stoppen.

Discipline en familie hoeven niet met elkaar in conflict te komen. Als je voldoende gedisciplineerd bent , kun je trainen en de hele dag met je gezin doorbrengen. Nogmaals, als je iets ergs wilt, zul je een manier vinden om het te laten gebeuren. Leef je beste leven met mensen die van je houden en niet gestrest zijn.

admin

Next Post

Hoe vet te verliezen terwijl u uw winst behoudt

vr jan 31 , 2020
Je bent misschien niet in staat om tegelijkertijd vet te verliezen en spieren op te bouwen, maar het verminderen van calorieën hoeft niet te betekenen dat je alle spieren verliest die je tijdens je bulkfase hebt opgebouwd! Je komt uit een spieropbouwende fase, of ‘ophopende fase’, zoals velen ernaar kunnen […]
Hoe vet te verliezen terwijl u uw winst behoudt

Meest recente berichten

Categorieën